Valitukset

Kaikilla Butymodne.pl-myymälästä ostetuilla tuotteilla on oikeus tavaroiden sopimattomuudesta johtuviin oikeuksiin kahden vuoden ajan ostopäivästä 27 päivänä heinäkuuta 2002 annetun lain mukaisesti. kuluttajamyynnin ehdot ja siviililain muuttaminen (Journal of Laws nro 2002, nro 141, muutettuna).

 

Valitusmenettely

Valituksen käsittelemiseksi lähetä seuraavat tiedot:

  1. vian kuvaus ja sen esiintymisolosuhteet,
  2. 4-5 kuvaa, joissa näkyy viallinen tuote. Valokuvien tulee sisältää koko artikkeli (edessä ja takana) sekä paikka, jossa vika on. Jos teet valituksen jalkineista, lähetä lisäkuva pohjasta,
  3. Lähetä valokuvat sähköpostitse osoitteeseen sklep @ KeeShoes. Suosittelemme käyttämään seuraavia valokuvamuotoja: ZIP, JPEG, RAR.
  4. Kun kaikki tiedot on vastaanotettu, valitus käsitellään välittömästi. Saat lisätietoja jatkotoimenpiteistä mahdollisimman pian.

Valitusten ehdot

Valitukset ovat piilotettuja vikoja, jotka johtuvat valmistajan viasta.

Valitukset eivät koske:

  1. kenkien luonnollinen kuluminen,
  2. vaihdettavat osat, kuten kantapäät tai nauhat,
  3. mekaaniset vauriot (hankaus, repeytyminen, repeytyminen tai naarmuuntuminen, koristeiden irtoaminen, vetoketju, kumi jne.) ja vauriot, jotka johtuvat huollon puutteesta tai
  4. vauriot, jotka aiheutuvat jalkineiden ja vaatteiden käytöstä tavalla, joka on ristiriidassa niiden käyttötarkoituksen kanssa,
  5. vaatteiden tai jalkojen värjäytyminen luonnollisesti värjättyyn vuoreen tehtyjen jalkineiden vuoksi,
  6. jalkineiden mukavuus, jalkineiden liotus (ellei kuvauksessa sanota, että tavarat ovat vedenpitäviä).

Meille on ilmoitettava tavaroiden sopimuksenvastaisuudesta viimeistään kahden kuukauden kuluttua siitä, kun vaatimustenvastaisuus havaitaan. Lisäksi rikkomusten havaitsemisen jälkeen vaurioituneita tavaroita ei voida käyttää.

 

Osoitteessa http://ec.europa.eu/consumers/odr kuluttajien ja yrittäjien välinen online -riitojenratkaisualusta EU: n tasolla (ODR -foorumi) on saatavilla. ODR-alusta on vuorovaikutteinen ja monikielinen verkkosivusto, jossa on yhden luukun palvelu kuluttajille ja yrittäjille, jotka etsivät tuomioistuimen ulkopuolista ratkaisua erimielisyyteen, joka koskee online-myyntipuheesta tai -palvelusopimuksesta johtuvia sopimusvelvoitteita.