Menestyksen kengät - Timberlands


Tiedät varmasti nämä tyypilliset keltaiset, jopa sinappiväriset kengät. Ne ovat menestyksen symboli jalkinealalla. Timberlands syntyi Amerikassa, tarkalleen Yhdysvalloissa, noin 50 vuotta sitten. Niiden suosio ei kuitenkaan vähene lainkaan, päinvastoin - yhä useammin muotisuunnittelijat käyttävät niitä muotoiluunsa riippumatta siitä, milloin ne luotiin. Tällä hetkellä metsät ovat myös symboli hyvistä, kestävistä kengistä, joista ei kannata luopua.

Tiedät varmasti nämä tyypilliset keltaiset, jopa sinappiväriset kengät. Ne ovat menestyksen symboli jalkinealalla. Timberlands syntyi Amerikassa, tarkalleen Yhdysvalloissa, noin 50 vuotta sitten. Niiden suosio ei kuitenkaan vähene lainkaan, päinvastoin - yhä useammin muotisuunnittelijat käyttävät niitä muotoiluunsa riippumatta siitä, milloin ne luotiin. Tällä hetkellä metsät ovat myös symboli hyvistä, kestävistä kengistä, joista ei kannata luopua.

 

Toimivat jalkineet kevääseen ja syksyyn

Timberlands sopii moniin tyyleihin. Ne toimivat hyvin sekä naisille että miehille. Voit jopa sanoa, että nämä ovat yleiskenkiä - käyttäjä voi päättää niiden tarkoituksesta, ei valmistajan mieltymyksistä. Ne sopivat myös takkeihin ja takkeihin, mikä tekee tyylistä rennompaa jälkimmäisen vaihtoehdon kanssa. Timberlandit ovat mukavat. Ne on valmistettu New England -tehtaassa vedenkestävästä materiaalista, ja ne osoittavat olevansa täydellisiä taistelijoita äkillisiä pakkasia ja sadetta vastaan. Niillä on erityispiirteitä, esimerkiksi paksumpi pohja tai kova varvassuojus, vedenpitävästä puhumattakaan. Nykymaailmassa näitä kenkiä on monia "lajikkeita", mutta kuolemattomat puut yhdistetään aina sinapin väriin, keltaiseen.

 

Jotain historiaa…

Timberlands viime vuosisadan 90-luvulla, erityisesti kaupunkiversiossa, hallitsi hip-hopia. Tämä tarkoittaa sitä, että juuri hip-hop-yhteisö rakasti heitä ilmeikkäästä tyylistä, joka voidaan saavuttaa näillä kengillä. Lisäksi silloiset jälleenmyyjät käyttivät ilmeisesti tällaisia ​​kenkiä ja he tunnistivat heidät. Onneksi kengillä on tällä hetkellä vähän tekemistä niin varjoisan "kilpailun" kanssa kuin ennen. Räppärit kiinnostuivat myös metsäalueista - yhtiö pystyi muutaman vuoden kuluttua tekemään hedelmällistä yhteistyötä joidenkin kanssa, mikä lisäsi jalkineiden näkyvyyttä tiedotusvälineissä. Kaikki tuntevat heidät tänään!