Sanotaan, että vaaleanpunainen on äärimmäisen tyttömäinen väri - ja vaikka tietysti monet pojatkin pitävät siitä, ja on myös tyttöjä, jotka eivät pukeudu tähän väriin mihinkään maailmassa, monet pienet naiset rakastavat tätä väriä. Ei ihme - se näyttää hyvältä kengissä ja sitä on niin monissa eri sävyissä...! Tutustu kenkien ja saappaiden tarjontaamme - kiiltonahkaa, käärmeennahkakuviolla, kukilla, kukka- tai tähtikuvioilla, pilkuilla... Vaikka liikaa mitään ei olisikaan sinulle terveellistä, älä huoli - kenkiä tulee, ja sitä vaaleanpunaista voi olla vain vähän. ;)